dissabte, 31 d’octubre del 2009

Seminari: Divendres 30 Octubre.

Contes i pautes a seguir per realitzar un bon treball:

En l’ultima sessió del seminari, vam dedicar-la a explicar contes i ha repassar pautes per a realitzar un treball correcte, mentre supervisàvem molt per sobre els treballs del llibre ‘’educació i vida quotidiana’’.
La Judith va començar per explicar-nos el conte de ‘’ la rateta que escombrava l’escaleta’’, que va optar per canviar el final perquè pensava que els contes per infants han de tenir finals feliços.
D’altra banda, l’Aranxa va explicar-nos el conte de la ‘’tortugueta Robie’’, el qual el va explicar amb dibuixos que ella mateixa havia dibuixat.
Més tard, un cop ja s’havien explicat els contes, la Vanessa va presentar-nos el treball de l’entorn sonor. En aquest va explicar-nos els sons i sorolls que sentia dins de casa, fora de casa, durant el trajecte a la facultats, aquells sons agradables, aquells de mes desagradables, etc...
Desprès vam apuntar a la agenda les excursions que realitzaríem durant la setmana blanca.
Finalment, vam repassar els treballs del llibre ‘’educació i vida quotidiana’’, i a mida que els anàvem revisant, la professora anava donant pautes que ens ajuden a millorar la presentació i l’estructuració dels nostres treballs.
Va començar per la portada:
- Títol i subtítol
- Nom
- Assignatura
- Professora
- Ed.Infantil
- Grup 1H
- FPCEE, Blanquerna

Després vam segui per l’índex:
- Subapartats més a la dreta que els apartats
- No fa falta posar ‘’pàg’’.
- Primera pàgina de cada apartat.
- Enumera cada apartat i subapartat.

Finalment vam acabar amb el treball en si, i amb la bibliografia:
- Interlineats simples.
- Lletra 12.
- Cites entre cometes.
- A les cites es posa el nom de l’autor, l’any de l’edició, el nom del llibre, la ciutat i l’editorial.
Ex: Bosch, E. (2004). Educació i vida quotidiana.
- A la bibliografia hem de posar la data de la bùsqueda.

Valoració:
Pel que fa al conte de la Judith, puc dir que crec que no es bo canviar el final dels contes encara que acabin malament. Perquè el nen no s’ha d’acostumar a que tot acabi bé, ni que tot son flors i violes, sinó que a de familiaritzar-se amb la realitat i aprendre a acceptar-la.

Frase sobre la sessió:
No hem de disfressar la realitat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada