dilluns, 7 de desembre del 2009

Seminari: Dimarts 01 Desembre.



Presentació del Power Point o Movie Maker de la setmana d’activitats:

En l’ultima sessió del seminari vam presentar cadascú el seu recurs que englobava la setmana d’activitats tan utilitzant un Power o un Movie Maker.
La majoria de companys de la classe van utilitzar el Movie Maker, però jo personalment vaig utilitzar el Power Point perquè em resultava més fàcil expressar textualment el que hem extret de cada activitat.
Vaig utilitzar una selecció de fotografies fetes per mi durant cada activitat de la setmana i vaig expressar principalment que havia après o que havia extret de cada activitat diària, i que trobava interessant com a futur educador.
Els recursos que utilitzaven les altres companyes hem van resultar també molt interessants i més fàcils de veure ja que moltes de les opinions expressades estaven reflectides amb la veu i no textualment, també n’hi havien alguns que prescindien de veu i optaven per la música com a recurs auditiu.
Vaig trobar també molt interessant aquells que alternaven la fotografia amb el vídeo.

Valoració:
Crec que cadascú a expressat la setmana com més li a agradat. Penso que la varietat de recursos i maneres de fer depèn de l’entusiasme de cada persona, i del resultat extret al final de la setmana extraordinària d’activitats.

Frase de la sessió:
Exprimir al màxim els recursos disponibles.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada